Stuurbediening
ModeratorCOLON Moderator
-
libertycity
- Newbie

- BerichtenCOLON 44
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 07, 2010 22:56
Stuurbediening
Weet iemand hier wat de kleuren van de kabels naar de radio van stuurbediening waren rond 2002 en na 2009
ModeratorCOLON Moderator

Bericht door libertycity »
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.