Hallo mensen,
Ik heb een corolla facelift uit 2007.
Helaas zijn er voor de pre facelift veel leuke kits te vinden die ook nog eens betaalbaar zijn.
voor het facelift model helaas weinig tot niet.
kan ik door de koplampen te vervangen een prefacelift kit monteren of komt daar nog veel meer bij kijken?
of
kan ik bumperlipjes voor en of achter van het prefacelift gewoon onder mijn faceliftbumpers "plakken"
het lijkt me een topic dat eerder is gevraagd op het forum maar na 3 dagen zoeken zonder resultaat ga ik het toch zelf maar vragen.
mvg houtekopharry
E12 facelift bodykit
ModeratorCOLON Moderator
-
houtekopharry
- Newbie

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON Za Jul 13, 2013 22:23
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: E12 facelift bodykit
Voor de koplampen: ja, die passen, maar dan heb je ook een andere bumper nodig uiteraard.
En lippen en hoekjes passen niet zonder aanpassingen.
En lippen en hoekjes passen niet zonder aanpassingen.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
houtekopharry
- Newbie

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON Za Jul 13, 2013 22:23
Re: E12 facelift bodykit
Hallo Leon,
bedankt voor de informatie.
dus voor en achter passen lipjes niet.
das jammer maar goed wel fijn om zeker te weten.
ik ga verder zoeken naar lipjes of kitjes.(mocht iemand nog een tip hebben...?)
en de speakers in de achterdeuren nog vervangen.(dat is dan ook alweer het laatste voor wat de audio betreft)
groetjes Harry
bedankt voor de informatie.
dus voor en achter passen lipjes niet.
das jammer maar goed wel fijn om zeker te weten.
ik ga verder zoeken naar lipjes of kitjes.(mocht iemand nog een tip hebben...?)
en de speakers in de achterdeuren nog vervangen.(dat is dan ook alweer het laatste voor wat de audio betreft)
groetjes Harry
-
Jilly
- Full member

- BerichtenCOLON 393
- GeregistreerdCOLON Do Sep 23, 2010 21:49
Re: E12 facelift bodykit
Klein beetje off topic, maar we zijn dol op foto’s, wellicht in gastenboek of een projectje aanmaken is altijd leuk om te volgen
(Ik begrijp dat je aardig wat plannen heb met je E12
)
(Ik begrijp dat je aardig wat plannen heb met je E12
-
houtekopharry
- Newbie

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON Za Jul 13, 2013 22:23
Re: E12 facelift bodykit
Hoi Jilly,
Ja plannen heb ik zeker.
Helaas kost t ook wat. ik zal eens kijken op projecten.
Ik ben een beetje digibeet dus ik beloof geen fotos maa ik zal het proberen.
ik krijg nu telkens een 1000 tuning popup
grtz Harry
Ja plannen heb ik zeker.
Helaas kost t ook wat. ik zal eens kijken op projecten.
Ik ben een beetje digibeet dus ik beloof geen fotos maa ik zal het proberen.
ik krijg nu telkens een 1000 tuning popup
grtz Harry