Stroomkabel versterker leggen E12

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
k3nny
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 20, 2013 20:08

Stroomkabel versterker leggen E12

Bericht door k3nny »

Hallo iedereen,

Ondertussen heb ik me een subwoofer en versterker aangeschaft en zou deze nu graag installeren. Echter heb ik wat advies nodig over hoe ik de stroomkabel van de motorruimte in de auto krijg. Als ik de motorkap open doe is er eigenlijk niet veel te zien. Ben op zoek naar een rubber waar bestaande kabels doorlopen maar zie er geen. Is deze afgeschermd door een grote rubberen kap? Deze heb ik wel gevonden, echter is het al een hevige moeite om hier aan te komen, laat staan een kabel door te friemelen.
Iemand tips?

Alvast dank
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Stroomkabel versterker leggen E12

Bericht door ORBB »

Ik heb toen hier een gaatje gevonden, je komt dan uit achter je radio, dan via de bestuurderszijde verder gegaan.

Afbeelding
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
k3nny
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 20, 2013 20:08

Re: Stroomkabel versterker leggen E12

Bericht door k3nny »

Bedoel je dat kleine rubbertje links, of deze rechts waar er al een kabel doorheen loopt?
Alvast bedankt voor de foto en reactie! :)
k3nny
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 20, 2013 20:08

Re: Stroomkabel versterker leggen E12

Bericht door k3nny »

Oh nee ik zie inderdaad de kabel liggen. Door dit gat heb ik het ook geprobeerd, echter dacht ik dat ik onder het stuur uitkwam... Straks nogmaals prutsen dan :)
Jilly
Full member
Full member
BerichtenCOLON 393
GeregistreerdCOLON Do Sep 23, 2010 21:49

Re: Stroomkabel versterker leggen E12

Bericht door Jilly »

En is het gelukt? Ik heb de gister ook een kabel door deze rubberen "tule" getrokken.
Komt wel beetje bij de stuur uit. :)

Als je met je vingers erbij kan, even een beetje voelen, en daarna voorzichtig met een schroevendraaier een gaatje prikken.
Succes nog.
Corolla E12 facelift 2.0D-4D 116pk Anniversary

Mijn projectje: viewtopic.php?t=39812
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Stroomkabel versterker leggen E12

Bericht door CoupÉter »

ik heb hem links erdoor zitten. komt uit bij het dashbord kastje
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
k3nny
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 20, 2013 20:08

Re: Stroomkabel versterker leggen E12

Bericht door k3nny »

Het is me inderdaad gelukt op de plek die ORBB ook voorstelde. Was echter niet zeker of ik onder het stuur uitkwam maar bleek inderdaad dat ik gewoon een opening in het rubber langs de binnenzijde moest maken!
Bedankt!
BUTTON_POST_REPLY