Verschillende Composet voor E12

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Jilly
Full member
Full member
BerichtenCOLON 393
GeregistreerdCOLON Do Sep 23, 2010 21:49

Verschillende Composet voor E12

Bericht door Jilly »

Ik zit een klein beetje in een dilemma tussen enkele typen composets. Ik had vroeger altijd met de coaxiaal 2 weg van Hifonics gespeeld, maar gezien de hele goede ervaringen die ik lees over compo's, ben ik nu op de zoektocht :D

De speakers beluisteren is wel het beste om de keuze te gaan maken qua klank, alleen de car audio zaken zijn niet bepaald om de hoek :?

Ik zat in het begin te twijfelen tussen de Kicker KS652 en de Focal PS165. En eigenlijk gaat de voorkeur al naar de Focal.
Echter er zijn nu zoooooveeel types van de composets van Focal, dat ik niet weet wat daar allemaal in kan verschillen.

Ik weet niet of jullie er zo in thuis zijn met de composetjes, maar mijn vraag is zit er zoveel verschil in bijvoorbeeld de Focal PS165 en de Focal 165V30??
Corolla E12 facelift 2.0D-4D 116pk Anniversary

Mijn projectje: viewtopic.php?t=39812
FreakNasty
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Wo Sep 19, 2012 12:38

Re: Verschillende Composet voor E12

Bericht door FreakNasty »

Hi,

De Focal P165V30 is wel de betere set van de 2. Dit is terug te zien in de techniek. Betere filters, gesloten dustcap (meer luchtverplaatsing), en een andere tweeter die rustiger speelt met meer detail. De set speelt ook lager in zijn frequentie. Focal is wel erg muzikaal.

Hier nu een aanbieding met de 165V30:
http://acr-helmond.nl/index.php/focal-165v30.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Grtz
BUTTON_POST_REPLY