AUX op radio van E11?

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
cyberbeast
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON Do Mei 10, 2012 14:03

AUX op radio van E11?

Bericht door cyberbeast »

Omdat er op de radio dikwijls maar crap gespeeld wordt, had ik graag via de AUX van mijn GSM, muziek op mijn autoradio laten afspelen.
De auto heeft de standaard cd-speler. Kan ik daar op de een of andere manier toch een AUX ingang aan knutselen? Of is een FM-transmitter toch de enige oplossing?
Roël Blink
President member
President member
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON Zo Mei 11, 2003 21:52

Re: AUX op radio van E11?

Bericht door Roël Blink »

kijk hier ff: http://www.motrade.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY