Vanwege de vele spammers die dankbaar gebruik maken van gratis maildiensten hebben we de mogelijkheid tot registreren met een Hotmail- of Gmailadres moeten uitzetten.
Er zijn 2 oplossingen hiervoor:
1. Registreren via familie/vriend/kennis met een mailadres van een Nederlandse of Belgische internetprovider. Nadat de registratie is voltooit, kun je in het gebruikersprofiel het eigen Hotmail- of Gmaildres terugzetten (voor forumberichten kun je namelijk wel gebruik maken van Hotmail of Gmail)
2. Indien je echt niemand in je omgeving hebt waarvan je het mailadres even mag 'lenen', dan kun je in dit topic een bericht plaatsen en zullen wij je helpen met de registratie. Let op: geef in je bericht duidelijk aan: je naam, de gewenste gebruikersnaam en het mailadres dat je wilt gaan gebruiken. Je ontvangt van ons dan een bericht op dit mailadres zodra een account is gemaakt.
Registreren met Hotmail of Gmail
ModeratorCOLON Moderator
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Registreren met Hotmail of Gmail
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
- Perre
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 843
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 09, 2014 15:43
Re: Registreren met Hotmail of Gmail
Hoi Leon,
Hoe kan ik mijn gmailadres terugzetten? Ik blijf de melding krijgen dat een gmailadres niet is toegestaan.
Hoe kan ik mijn gmailadres terugzetten? Ik blijf de melding krijgen dat een gmailadres niet is toegestaan.
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Registreren met Hotmail of Gmail
Hotmail adressen kunnen al tijden niet meer aangemaakt worden. Ik denk dat je de live adressen bedoeld.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Smarty
- President member

- BerichtenCOLON 2493
- GeregistreerdCOLON Do Mei 17, 2007 02:41
Re: Registreren met Hotmail of Gmail
Er zijn nog steeds genoeg hotmail adressen in de omloop die al jaren geleden aan gemaakt zijn.
De gene die zich aan meld met een hotmail/Gmail adressen hebben hier last van.
Of het ook met live adressen is geen idee.
De gene die zich aan meld met een hotmail/Gmail adressen hebben hier last van.
Of het ook met live adressen is geen idee.
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Registreren met Hotmail of Gmail
Wat ik bedoel te zeggen is dat spammers vaak snel een emailadres aanmaken en daarmee korte tijd gaan spammen. Met een Hotmail gaan ze dat zeker niet snel meer doen dat is al jaren ingelijfd onder msn. Op een ander forum waar ik actief ben komen deze vooral van Chinese accounts momenteel...ligt ook aan het feit dat het om horloges gaat dus veel imitatie shit. Het blijft gewoon oppassen meer niet.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- J-Corolla
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4385
- GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32
Re: Registreren met Hotmail of Gmail
Ook hotmail adressen zijn nog zeer actief onder de spambots, en die kan je gewoon nog steeds aanvragen hoor.
Ik heb er zelf een tijdje terug nog gewoon 1 gemaakt omdat ik mijn bestaande mailadres niet mocht gebruiken voor een windows live account.
Ik heb er zelf een tijdje terug nog gewoon 1 gemaakt omdat ik mijn bestaande mailadres niet mocht gebruiken voor een windows live account.
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―
― ― BEST OF PAINT 2013 ― MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
― ― BEST OF PAINT 2013 ― MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
-
wat?
Re: Registreren met Hotmail of Gmail
Sorry! Probeer er achter te komen hoe ik me moet registreren. Hoopte ergens te komen door een bericht te posten, waardoor ik misschien wel door gelinkt werd naar de registratie pagina.