Elektrische ramen E11 niet volledig naar beneden?

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Tombo
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2010 20:18

Elektrische ramen E11 niet volledig naar beneden?

Bericht door Tombo »

Nu met het warme weer (en het gebrek aan een airco :() rij ik weer met m'n raampjes open in m'n Corolla E11 Hatchback. Alleen nu valt het mij op dat de ramen (zowel de bestuurders- en bijrijdersraam) niet helemaal naar beneden gaan. Ze blijven op ongeveer 2 cm hangen. Hoort dit zo? Of is het mechanisme een beetje gaar o.i.d.. Ik heb de raamrubbers enzo al ingespoten met siliconenspray (werkte in het verleden goed bij andere auto's die ik heb gehad), maar dat lijkt niet te helpen.
JeroenS
Full member
Full member
BerichtenCOLON 482
GeregistreerdCOLON Do Apr 29, 2004 21:55

Re: Elektrische ramen E11 niet volledig naar beneden?

Bericht door JeroenS »

Volgens mij horen de ramen volledig naar beneden te gaan als je de knop bedient. Bedien je de bijrijders raam vanaf de bestuurderszijde of het met knopje aan de bijrijderszijde?
1994 Starlet P8 | 1999 Corolla E11 G6 | 2003 Corolla E12 2.0 D4D Linea Terra Comfort | 2007 Auris E15 2.0 D4DF Linea Sol Business | 2012 Prius 1.8 Dynamic Business | 2017 Prius 1.8 Executive | Nu: 2022 Corolla TS 2.0 Executive 8-)
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: Elektrische ramen E11 niet volledig naar beneden?

Bericht door Bart-E11 »

Dit hoort niet nee
Liftback station en sedan gaat bij de achterportieren niet helemaal naar benesen
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Tombo
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2010 20:18

Re: Elektrische ramen E11 niet volledig naar beneden?

Bericht door Tombo »

Bij de achterportieren begrijp ik, dat hebben al mijn andere auto's in het verleden ook gehad :P
Nouja, dan toch nog maar eens aan de gang met wat siliconen spray, hopelijk gaat 'ie steeds een stukje verder naar beneden..
BUTTON_POST_REPLY