Hoi hoi
Is het een leuk idee om tapatalk toe te voegen, aan het forum. Das een app wat je op je smartphone instaleert, en kan je vanuit daar je de forum lezen / reageren. Dan hoef je niet achter de pc te kruipen
mvg freddy
Tapatalk
ModeratorCOLON Moderator
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Tapatalk
Ons forum is gebaseerd op PhpBB 3.x en daardoor responsive, of het dan nog zo nodig is om een aparte App te gaan gebruiken betwijfel ik.
Maar goed, aangezien het maar een kleine moeite was heb ik de plugin geïnstalleerd.
Zoek in de app op corollaforum, of volg de link in de App: https://www.tapatalk.com/forum/2094955
Maar goed, aangezien het maar een kleine moeite was heb ik de plugin geïnstalleerd.
Zoek in de app op corollaforum, of volg de link in de App: https://www.tapatalk.com/forum/2094955
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Tapatalk
Mooi werk weer Rob! Dankjewel. 

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
