Tapatalk

Forumproblemen, forumvragen, forumklachten, forumopmerkingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

Crazyfreggle
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON Za Dec 02, 2017 18:54

Tapatalk

Bericht door Crazyfreggle »

Hoi hoi

Is het een leuk idee om tapatalk toe te voegen, aan het forum. Das een app wat je op je smartphone instaleert, en kan je vanuit daar je de forum lezen / reageren. Dan hoef je niet achter de pc te kruipen

mvg freddy
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: Tapatalk

Bericht door toyo bob »

Ons forum is gebaseerd op PhpBB 3.x en daardoor responsive, of het dan nog zo nodig is om een aparte App te gaan gebruiken betwijfel ik.
Maar goed, aangezien het maar een kleine moeite was heb ik de plugin geïnstalleerd.

Zoek in de app op corollaforum, of volg de link in de App: https://www.tapatalk.com/forum/2094955
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: Tapatalk

Bericht door Martijn »

Mooi werk weer Rob! Dankjewel. ;)
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
BUTTON_POST_REPLY