Goede middag,
We hebben een vraag over onze Corolla verso uit 2008. Van de ene op de andere dag doet de centrale vergrendeling via de twee sleutels die we hebben het niet meer. De knipperlichten zie je ook niet meer aan/uit gaan bij ont/vergrendelen. De centrale vergrendeling vanuit de auto werkt wel en ook met de sleutel werkt die. Zou het kunnen zijn dat we opnieuw moeten inleren? En zo ja, kunnen we dat zelf en weet iemand hoe dit moet bij dit type auto? Of kan het een zekering zijn?
Hartelijk dank vast voor de tips
Met vriendelijke groet Kees en Karmijn Kooij
Inleren vergrendeling afstandsbediening Corrolla Verso 2008
ModeratorCOLON Moderator
-
Keeskooij
- Newbie

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Do Aug 13, 2020 12:36
-
Toyota_e10
- President member

- BerichtenCOLON 1341
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51
Re: Inleren vergrendeling afstandsbediening Corrolla Verso 2008
Batterijen al gecheckt van je sleutels?
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<
-
Keeskooij
- Newbie

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Do Aug 13, 2020 12:36
Re: Inleren vergrendeling afstandsbediening Corrolla Verso 2008
Dank voor je reactie,
Jazeker, we hadden als eerste nieuwe batterijen gekocht en verwisseld, ook van de reserve sleutel.
Ik zou graag de zekering willen controleren...... maar hoe noem je de "centrale deurvergrendeling ontvanger" in Garage taal?
Jazeker, we hadden als eerste nieuwe batterijen gekocht en verwisseld, ook van de reserve sleutel.
Ik zou graag de zekering willen controleren...... maar hoe noem je de "centrale deurvergrendeling ontvanger" in Garage taal?