Corolla E11 2000 start slecht

Over motor, bak, uitlaat, tuning, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Oege
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Ma Jul 17, 2023 20:34

Corolla E11 2000 start slecht

Bericht door Oege »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag.

Mijn corolla start slecht: vier seconden starten dan stoppen en dan nog eens twee seconden en dan loopt hij als een zonnetje.
Garage heeft de brandstof druk gemeten en die loopt bij stilstand binnen 10 minuten terug van 3,5 bar naar nul. Dat is ook de reden dat ik zolang moet starten voor hij aanslaat. De brandstofpomp verliest zijn druk. Waarschijnlijk een terug stroom klep die lek is.
Nu is een nieuwe pomp niet meer te krijgen in europa en zelfs niet tweedehands.
Auto wegdoen omdat de brandstofpomp stuk is is ook zo wat. Ik kan in de leiding bij de pomp een terugslagklep plaatsen, iemand ervaring mee of een oplossing weet als de pomp stuk is en niet meer verkrijgbaar? Ik hou van mijn Corolla:)

Tips?

Groet Oege
Robbie F
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4544
GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40

Re: Corolla E11 2000 start slecht

Bericht door Robbie F »

Hey hallo


Wat voor motor praten we hier over?

Met vriendelijke groet

Robbie F
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
BUTTON_POST_REPLY