Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Gtsi-R
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4357
GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Gtsi-R »

ziet er heel erg vet uit !!!

jahh quanta kosta :D
Gtsi- Я®™

Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Wes »

ik was voor alle vier de velgen in totaal 285 euro kwijt en dat vond ik een heel nette prijs...... en ze waren echt heel er beschadigd!

Hij doet ze eerst in een zuur bad om ze van hun originele coating/lak te ontdoen daarna werkt tie ze helemaal piekfijn bij de grove beschadigingen laat tie stukkjes op lassen (heb ik zelf niet gedaan omdat ik geen tijd had) en dan doet tie ze met weer bestendige lak spuiten en polijsten. hij kan ook hele velgen polijsten of spuiten in de kleur die je wilt.

thanks allemaal :D
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Gtsi-R
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4357
GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Gtsi-R »

jeetje das geen geld...


hoeveel uur ik wel niet heb lopen zwoegen om mijn velgen te schuren en spuitklaar te maken..

damnzz...
Gtsi- Я®™

Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Marc0 »

maar die uren kosten jou geen geld he Roel..
anyway, perfecto velgjes voor de Rolla.. ben wel es benieuwd in het voorjaar hoe het er gemonteerd uitziet:)
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Gtsi-R
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4357
GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Gtsi-R »

Klopt marco, maar de lak wel, en de huur van de spuitcabine schuurpapier enzo wel!!
en het heeft mij toen echt zoooooo veel uren gekost... wil je niet weten...
Gtsi- Я®™

Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
arnold_schurink
Special member
Special member
BerichtenCOLON 722
GeregistreerdCOLON Ma Okt 16, 2006 14:26

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door arnold_schurink »

lekker bezig, en velgen zien er echt vet uit. dat gaat wel mooi staan 8-)
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Wes »

Gtsi-R schreefCOLONjeetje das geen geld...


hoeveel uur ik wel niet heb lopen zwoegen om mijn velgen te schuren en spuitklaar te maken..

damnzz...

nee idd en als je velgen nog gewoon strak zijn hoeft hij ze alleen maar te ontlakken en spuiten en/of polijsten dan ben je nog minder euries kwijt ;)
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Wes »

owja en deze had ik ook nog besteld en sinds een paar weken binne, voor het geval dat de GT4 benzine pomp het begeeft :)

Tis een Walbro 255 liter per uur pomp :D
Bijlagen
walbro255lpu [640x480].JPG
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door BlackE10 »

Marc0 schreefCOLONallemachies

die lijken veel op de dotz brands hatch dark, een van de mooiste velgen imo
Dan bekijk die Dotz nog maar eens goed :wink:
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Marc0 »

Ik heb het niet over alle details heh schat.. gewoon de rand, zwarte velg, dunne spaakskes..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Gtsi-R
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4357
GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Gtsi-R »

in dat geval zijn het net jonas zijn velgen :D
Gtsi- Я®™

Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door BlackE10 »

Gtsi-R schreefCOLONin dat geval zijn het net jonas zijn velgen :D

:P

sterker nog, het zijn gewoon mijn oude velgen in een ander jasje en een maatje groter
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Wes »

haha idd BSA cobra 17" velgen met een nieuw jasje ;)
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Rinkel
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4391
GeregistreerdCOLON Do Sep 29, 2005 17:23

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Rinkel »

Netjes!
2010 Toyota Yaris 1.0 VVT-i Cool
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
Danny
Full member
Full member
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Za Jun 07, 2003 16:28

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Danny »

goed bezig wes, je blijft me verbazen met je creativiteit 8-)
5E-FTE powered Paseo, project Sleeper Up and braking-in.
ターボチャージャー付きトヨタパワー
trAlala
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON Di Mrt 14, 2006 20:11

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door trAlala »

En anders mij wel ;)
"Volgens mij zijn d'r een paar paarden weg gelopen ;) "
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Wes »

Dank je dat zijn leuke dingen om te horen!! :D
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Marvin
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2381
GeregistreerdCOLON Zo Sep 22, 2002 18:25

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Marvin »

Gaaf man die velgen! :shock: 8-)
Druk maken moet je aan de de compressor over laten!
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Wes »

Zo weer een update naar lange tijd :D

Zoals jullie weten zijn mijn velgen opnieuw gedaan, en nu liggen ze er ook onder :D! Ik heb gekozen voor FALKEN FK452 banden en moet zeggen ze bevallen me tot dusver goed :)

Ook heb ik nog wat andere onderdelen liggen maar nog geen foto's genomen maar hier ff de velgen :D
Bijlagen
P1010014 [640x480].JPG
P1010015 [640x480].JPG
P1010013 [640x480].JPG
P1010017 [640x480].JPG
falken bandjes :D
falken bandjes :D
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Marijke
Special member
Special member
BerichtenCOLON 715
GeregistreerdCOLON Za Sep 21, 2002 08:09

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Marijke »

ziet er echt heel goed uit zo :shock:
paseo +opel astra 1.4t
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Leon »

Super hoor!!
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
sybren
President member
President member
BerichtenCOLON 2061
GeregistreerdCOLON Za Mrt 04, 2006 20:11

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door sybren »

Wauw ziet er super uit zeg! Waarom leg je je ruitenwisser niet meer trouwens?
g6-R -->civic sport---> civic hybrid----) civic 1.8i-vtec type S
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door toyo bob »

De velgen staan 'm erg goed.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Stefan
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2643
GeregistreerdCOLON Vr Jan 17, 2003 20:59

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Stefan »

Staat 'm erg goed!
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door CoupÉter »

nice rolla :D velgen staan er goed bij hoor!

heb dezelfde banden om mijn zomervelgen liggen en ze plakken zomers erg goed!! als het regent zijn ze iets minder maar valt mee te leven ;)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door BlackE10 »

Ziet er echt op uit Wes! Dat hebben ze netjes gedaan!
Ik zal de mijne ook maar eens van zolder gaan trekken als het de komende week een keer droog is :P
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
arnold_schurink
Special member
Special member
BerichtenCOLON 722
GeregistreerdCOLON Ma Okt 16, 2006 14:26

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door arnold_schurink »

Ziet er echt goed uit hoor :D
nis-
Full member
Full member
BerichtenCOLON 393
GeregistreerdCOLON Zo Mrt 12, 2006 16:20

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door nis- »

wicked ey!
Pass aside, comin' trough!
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Wes »

sybren schreefCOLONWauw ziet er super uit zeg! Waarom leg je je ruitenwisser niet meer trouwens?
komt omdat ik met de gedachte liep te spelen om mijn achterklep te ontdoen van de wisser en het slotje, maar nu ik een huis heb gekocht zit dat er voorlopig niet meer in :lol:

Thanks allemaal :D!!
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Gebruikers-avatar
Blof-fan
E-team
E-team
BerichtenCOLON 7603
GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

Bericht door Blof-fan »

Staat 'm errug netjes Wesje! :D

Dus nu ook een stekkie gevonden? :wink:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
BUTTON_POST_REPLY