neonlichten(onder dash)

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_TOPIC_LOCKED
rolllaman
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 828
GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16

neonlichten(onder dash)

Bericht door rolllaman »

waar kan je redelijke goede neonbuisjes halen.van die autostyle rommel word ik niet vrolijk van.eerste set deed het er maar een andere set deed het geeneen.dus daar hou ik mee op.

Wie weet wat??

prijs boeit me niet zo als het maar goed is en niet dit soort gekloot
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.

Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Furr »

Ik haal ze altijd bij de Halfords, is ook autostyle troep maar goed zit toch garantie op dus :P haha is me 5de setje al
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Joseppe »

ben voor electronica wel gek op de spullen van conrad.nl. verkopen ook neon en als je een beetje handig bent kan je zelf dhz setjes etc. daar vinden in allerlei klasses en prijzen ;)
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Furr »

Maar zoek gewoon ff wat sites af op google. zat te vinden hoor :)
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
rolllaman
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 828
GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door rolllaman »

ok bedankt in ieder geval voor deze reacties.
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.

Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
Dees
President member
President member
BerichtenCOLON 1081
GeregistreerdCOLON Zo Jun 26, 2005 20:11

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Dees »

Ik heb van die cold catodes, zijn eigenlijk te gebruiken voor in je pc kast om deze een leuke kleur te geven.
Kosten je de kop niet en geven een boel en zeer mooi licht.
Zelf heb ik ze nog niet ingebouwd maar een neef van mij heeft ze momenteel in zijn ibi zitten.

http://shop.freezinghardware.nl/index.a ... 00002&c=49" onclick="window.open(this.href);return false;
I'm Multi-Talented: I can drive and piss you off at the same time!!

:¨·.·¨:
`·. ❤Beau:13-12-2009❤

In afwachting van ons 2e wonder: 17-02-2011 uitgerekend
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Co'tje »

Dees schreefCOLONIk heb van die cold catodes, zijn eigenlijk te gebruiken voor in je pc kast om deze een leuke kleur te geven.
Kosten je de kop niet en geven een boel en zeer mooi licht.
Zelf heb ik ze nog niet ingebouwd maar een neef van mij heeft ze momenteel in zijn ibi zitten.

http://shop.freezinghardware.nl/index.a ... 00002&c=49" onclick="window.open(this.href);return false;

deze heb ik ook gehad en bij mij waren ze juist vrij rap kapot, heb er nu ook autostyle inzitten en die zitten er denk ik al zo'n 2 jaar in, en heb ze dag en nacht aanstaan.


Arco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
playboy
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3402
GeregistreerdCOLON Do Okt 04, 2007 11:45

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door playboy »

He rollaman, in N-H is http://www.rondevries.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heel bekend echt de goedkoopste, tis ver weg, maar je kunt ook bestellen en laten brengen. Ik heb zelf bij hem voor onder het dash en stoelen voor €30 neon flexible. Is officieel voor in de wielkasten, maar echt goede kwaliteit dus, en gaat ook op de bass van je muziek !! :lol:
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!

Custom ''Playboy'' Rolla Allways in my heart !!!
Custom ''Monster'' G40 Allways in my heart !!!
Custom ''white Pearl'' Skyline R33 Allways in my heart !!!
(never made 2k15 ;( )
lillytjuh
President member
President member
BerichtenCOLON 2468
GeregistreerdCOLON Do Jan 23, 2003 18:11

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door lillytjuh »

had in de e11 autostyle zitten, complete bedrading er af geknipt (was bagger en ik hou niet van bagger) en opnieuw gemaakt voor monteren en 3 jaar lang bijna continu aangehad en nooit problemen mee gehad.
Mijn taak is klaar......... einde verhaal!

blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
Gtsi-R
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4357
GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Gtsi-R »

IK heb nog 2 rode tubes in mijn verkooptopic staan.. mijn eerste setje en nooit problemen mee gehad.. zijn wel leds.. maar mooie spreiding van licht..

gr roel
Gtsi- Я®™

Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
nizzzle
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door nizzzle »

als je bang bent om ze kapot te trappen kan je ook nog voor zoiets gaan
webwinkel JOM
Laatst gewijzigd door 1 op nizzzle, in totaal 0 keer gewijzigd.
Raymon
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1753
GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Raymon »

Nou zijn er ook hele mooie dunne plakstrips hiervoor te krijgen ;)
http://www.autostyling.nl/product_info. ... 25658d7ff5
Best of E9 2011 :) Sold it... en geëxporteerd. :(

Mijn grijze muis
Ninja
Special member
Special member
BerichtenCOLON 870
GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Ninja »

Heb nog twee stuks in de verkoop. Kleur blauw. de buisjes zijn 30cm lang.


Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Ninja, in totaal 0 keer gewijzigd.
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue

ZX6R Ninja
nizzzle
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door nizzzle »

Ninja schreefCOLONHeb nog twee stuks in de verkoop Kleur blauw.

Afbeelding
die zijn wel nice heb je ook een foto als ze branden en hoelang zijn ze en wat kosten ze
MzKzM
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3554
GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door MzKzM »

Heb ze toen ook een tijdje in de rolla ehad maar uiteindelijk eruit gehaald omdat ik echt gek werd van het geluid dat de inverters maken (dat hoge pieptoontje wat de meeste mensen niet (meer) kunnen horen). Heeft niet continue gebrand maar had er wel 2 jaar in gezeten. Dat spul was toen voor PC's uitgekomen om je kast mee te verlichten...
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
Ninja
Special member
Special member
BerichtenCOLON 870
GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door Ninja »

nizzzle schreefCOLON
Ninja schreefCOLONHeb nog twee stuks in de verkoop Kleur blauw.

Afbeelding
die zijn wel nice heb je ook een foto als ze branden en hoelang zijn ze en wat kosten ze

je hebt PB
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue

ZX6R Ninja
rolllaman
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 828
GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door rolllaman »

verrek deze topic had ik ook nog.ben intussen voorzien van buisjes die werken.(autostyle).heb ze nu wel goed aangesloten whahahaha.zal binnenkort ff fotootje plaatsen.
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.

Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
rolllaman
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 828
GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16

Re: neonlichten(onder dash)

Bericht door rolllaman »

kan wel op slot denk ik ze zitten er nog steeds in en ze werken ook nog steeds hahahaha.
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.

Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
BUTTON_TOPIC_LOCKED