neonlichten(onder dash)
ModeratorCOLON Moderator
-
rolllaman
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 828
- GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16
neonlichten(onder dash)
waar kan je redelijke goede neonbuisjes halen.van die autostyle rommel word ik niet vrolijk van.eerste set deed het er maar een andere set deed het geeneen.dus daar hou ik mee op.
Wie weet wat??
prijs boeit me niet zo als het maar goed is en niet dit soort gekloot
Wie weet wat??
prijs boeit me niet zo als het maar goed is en niet dit soort gekloot
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.
Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
E11 g6 liftback facelift.
Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49
Re: neonlichten(onder dash)
Ik haal ze altijd bij de Halfords, is ook autostyle troep maar goed zit toch garantie op dus
haha is me 5de setje al
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: neonlichten(onder dash)
ben voor electronica wel gek op de spullen van conrad.nl. verkopen ook neon en als je een beetje handig bent kan je zelf dhz setjes etc. daar vinden in allerlei klasses en prijzen 
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49
Re: neonlichten(onder dash)
Maar zoek gewoon ff wat sites af op google. zat te vinden hoor 
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
-
rolllaman
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 828
- GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16
Re: neonlichten(onder dash)
ok bedankt in ieder geval voor deze reacties.
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.
Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
E11 g6 liftback facelift.
Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
-
Dees
- President member

- BerichtenCOLON 1081
- GeregistreerdCOLON Zo Jun 26, 2005 20:11
Re: neonlichten(onder dash)
Ik heb van die cold catodes, zijn eigenlijk te gebruiken voor in je pc kast om deze een leuke kleur te geven.
Kosten je de kop niet en geven een boel en zeer mooi licht.
Zelf heb ik ze nog niet ingebouwd maar een neef van mij heeft ze momenteel in zijn ibi zitten.
http://shop.freezinghardware.nl/index.a ... 00002&c=49" onclick="window.open(this.href);return false;
Kosten je de kop niet en geven een boel en zeer mooi licht.
Zelf heb ik ze nog niet ingebouwd maar een neef van mij heeft ze momenteel in zijn ibi zitten.
http://shop.freezinghardware.nl/index.a ... 00002&c=49" onclick="window.open(this.href);return false;
I'm Multi-Talented: I can drive and piss you off at the same time!!
:¨·.·¨:
`·. ❤Beau:13-12-2009❤
In afwachting van ons 2e wonder: 17-02-2011 uitgerekend
:¨·.·¨:
`·. ❤Beau:13-12-2009❤
In afwachting van ons 2e wonder: 17-02-2011 uitgerekend
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: neonlichten(onder dash)
Dees schreefCOLONIk heb van die cold catodes, zijn eigenlijk te gebruiken voor in je pc kast om deze een leuke kleur te geven.
Kosten je de kop niet en geven een boel en zeer mooi licht.
Zelf heb ik ze nog niet ingebouwd maar een neef van mij heeft ze momenteel in zijn ibi zitten.
http://shop.freezinghardware.nl/index.a ... 00002&c=49" onclick="window.open(this.href);return false;
deze heb ik ook gehad en bij mij waren ze juist vrij rap kapot, heb er nu ook autostyle inzitten en die zitten er denk ik al zo'n 2 jaar in, en heb ze dag en nacht aanstaan.
Arco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
playboy
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3402
- GeregistreerdCOLON Do Okt 04, 2007 11:45
Re: neonlichten(onder dash)
He rollaman, in N-H is http://www.rondevries.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heel bekend echt de goedkoopste, tis ver weg, maar je kunt ook bestellen en laten brengen. Ik heb zelf bij hem voor onder het dash en stoelen voor €30 neon flexible. Is officieel voor in de wielkasten, maar echt goede kwaliteit dus, en gaat ook op de bass van je muziek !! 
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
Custom ''Playboy'' Rolla Allways in my heart !!!
Custom ''Monster'' G40 Allways in my heart !!!
Custom ''white Pearl'' Skyline R33 Allways in my heart !!!
(never made 2k15 ;( )
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
Custom ''Playboy'' Rolla Allways in my heart !!!
Custom ''Monster'' G40 Allways in my heart !!!
Custom ''white Pearl'' Skyline R33 Allways in my heart !!!
(never made 2k15 ;( )
-
lillytjuh
- President member

- BerichtenCOLON 2468
- GeregistreerdCOLON Do Jan 23, 2003 18:11
Re: neonlichten(onder dash)
had in de e11 autostyle zitten, complete bedrading er af geknipt (was bagger en ik hou niet van bagger) en opnieuw gemaakt voor monteren en 3 jaar lang bijna continu aangehad en nooit problemen mee gehad.
Mijn taak is klaar......... einde verhaal!
blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
-
Gtsi-R
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 4357
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17
Re: neonlichten(onder dash)
IK heb nog 2 rode tubes in mijn verkooptopic staan.. mijn eerste setje en nooit problemen mee gehad.. zijn wel leds.. maar mooie spreiding van licht..
gr roel
gr roel
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
-
nizzzle
- Senior member

- BerichtenCOLON 313
- GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07
Re: neonlichten(onder dash)
als je bang bent om ze kapot te trappen kan je ook nog voor zoiets gaan
webwinkel JOM
webwinkel JOM
Laatst gewijzigd door 1 op nizzzle, in totaal 0 keer gewijzigd.
-
Raymon
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1753
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30
Re: neonlichten(onder dash)
Nou zijn er ook hele mooie dunne plakstrips hiervoor te krijgen
http://www.autostyling.nl/product_info. ... 25658d7ff5
http://www.autostyling.nl/product_info. ... 25658d7ff5
-
Ninja
- Special member

- BerichtenCOLON 870
- GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16
Re: neonlichten(onder dash)
Heb nog twee stuks in de verkoop. Kleur blauw. de buisjes zijn 30cm lang.


Laatst gewijzigd door 1 op Ninja, in totaal 0 keer gewijzigd.
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue
ZX6R Ninja
Corolla E11 S Cool Water Blue
ZX6R Ninja
-
nizzzle
- Senior member

- BerichtenCOLON 313
- GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07
Re: neonlichten(onder dash)
die zijn wel nice heb je ook een foto als ze branden en hoelang zijn ze en wat kosten zeNinja schreefCOLONHeb nog twee stuks in de verkoop Kleur blauw.
-
MzKzM
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3554
- GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45
Re: neonlichten(onder dash)
Heb ze toen ook een tijdje in de rolla ehad maar uiteindelijk eruit gehaald omdat ik echt gek werd van het geluid dat de inverters maken (dat hoge pieptoontje wat de meeste mensen niet (meer) kunnen horen). Heeft niet continue gebrand maar had er wel 2 jaar in gezeten. Dat spul was toen voor PC's uitgekomen om je kast mee te verlichten...
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
-
Ninja
- Special member

- BerichtenCOLON 870
- GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16
Re: neonlichten(onder dash)
nizzzle schreefCOLONdie zijn wel nice heb je ook een foto als ze branden en hoelang zijn ze en wat kosten zeNinja schreefCOLONHeb nog twee stuks in de verkoop Kleur blauw.
je hebt PB
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue
ZX6R Ninja
Corolla E11 S Cool Water Blue
ZX6R Ninja
-
rolllaman
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 828
- GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16
Re: neonlichten(onder dash)
verrek deze topic had ik ook nog.ben intussen voorzien van buisjes die werken.(autostyle).heb ze nu wel goed aangesloten whahahaha.zal binnenkort ff fotootje plaatsen.
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.
Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
E11 g6 liftback facelift.
Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
-
rolllaman
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 828
- GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16
Re: neonlichten(onder dash)
kan wel op slot denk ik ze zitten er nog steeds in en ze werken ook nog steeds hahahaha.
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.
Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
E11 g6 liftback facelift.
Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota