Ben ff bezig geweest te zien hoe een koplamp uit elkaar moet vanwege mn LED project.. (zie ook carrosserie topic 'achterlicht uit elkaar')
Helaas moet dit maar even wachten..
Heb net een rondje om de auto gemaakt en foto's gemaakt van alle roest.. de auto moet eerst maar eens helemaal uit elkaar om te zien waar t allemaal zit.. dan sommige delen slijpen+lassen en spuiten.. als t uit kan doe ik de hele auto..
ff paar foto's van alle roestplekjes
Verder zit er nog een beetje roest in t vakje bij de krik maar dat is een kwestie van schuren en bijspuiten.. niet zo spannend..
Ook boven t vooruit begint een heel klein beetje te vormen maar kan niet zien of dat echt roest is.. t zit iig niet bij t rubber..
Alle roestplekken:
Spatbord rand (1e foto)
Achterruit rand (2e foto)
Ruitenwissermotor (3e foto)
Ring rond katteoogjes (4e foto)
Vakje bij de krik (valt mee)
Beschermkap spruitstuk (niet zo spannend)
Dak boven voorruit (lijkt heel weinig)
Bumpersteun/spatlapsteun achter (links is al doorgeroest)
Wat ik nog maar tegenkom..
En het nodige lak/plaatwerk is beschadigd.. rechter stadslicht sluit bijvoorbeeld niet goed meer aan wordt naar de koplamp gedrukt door het spatbord.. misschien dat een ander spatbord kan helpen..
T is een flinke lijst maar ik wil t zoveel mogelijk aanpakken deze zomer.. de auto is nog jong (136dkm) en op een remmenrevisie na hoeft er eigenlijk niks aan te gebeuren.. het is dus zonde om de roest :evil: z'n gang te laten gaan..
Ik heb t afgelopen jaar aardig gewerkt dus ik hoop dat t allemaal gaat lukken qua kosten en tijd..