wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
ruudjuh
Full member
Full member
BerichtenCOLON 500
GeregistreerdCOLON Vr Sep 21, 2007 16:36

wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door ruudjuh »

deze is van een van jullie geweest, hoe hij zegt is deze auto van iemand geweest van het corolla forum geweest omdat er een van sticker erop zat van het corollaforum (club).


weet niet als het hier goed staat? (ovrige tuning of styling)

gr ruudjuh
Terug naar standaard weer :)
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door mark m »

de oude auto van Bertus?? :?
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door Martijn »

In ieder geval tot 2007 zijn de namen en kentekens in een database gezet van de CCNL leden.
Als het goed is, heeft Anja het bestand nog en kan ze dat nakijken. Beste is even mailen : anja@ae101.nl
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
ruudjuh
Full member
Full member
BerichtenCOLON 500
GeregistreerdCOLON Vr Sep 21, 2007 16:36

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door ruudjuh »

mark m schreefCOLONde oude auto van Bertus?? :?

had hij een booster voor en achter bumper erop zitten en een echte wrc grill + wrc vleugel erop.
deze auto staat nu bij ons in de straat..
echt een mooie G6-R :D

gr ruudjuh
Terug naar standaard weer :)
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door mark m »

Het is niet de oude auto van Bertus.

Als ik de omschrijving zo lees zou het de oude auto van Marcel 205 kunnen zijn. Hij is hier niet zo lang lid geweest en heeft de auto ook niet zo lang gehad.

Als het die auto is dan is de auto niet verlaagd en zitten er van deze OZ wielen onder:
Afbeelding


Die Marcel woonde in Deventer, hij wou samen met mijn auto nog een keer een fotoshoot doen maar dat is er nooit van gekomen. De auto beveil hem niet zo goed en heeft hem toen weer verkocht. De auto stond een poosje geleden nog op internet.
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door martijnE11 »

is dit dan die g6r met een silvertop er in?

die stond enigetijd te koop in deventer
als ik me niet vergis ;)
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door mark m »

nope die niet ;)
Die had ook geen Booster voorbumpert
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
JarnoG6VVTi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Za Feb 07, 2009 19:32

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door JarnoG6VVTi »

Dit is hem, deze is idd van marcel205 geweest hier van het forum
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
* Toyota Corolla E12 TS
* TTE Grand Prix 17''
* Pioneer F900BT
* JBL Audiosystem
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door mark m »

Die bedoelde ik ook idd. Alleen is de auto nu niet meer zo laag maar zitten de originele veren er weer onder :?
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
ruudjuh
Full member
Full member
BerichtenCOLON 500
GeregistreerdCOLON Vr Sep 21, 2007 16:36

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door ruudjuh »

ja klopt dat is hem ;)
kun je toch zien waar de auto's in een x opduiken, hoe het allemaal kan lopen waar de mensen het vandaan halen :D
hij staat nu dus in Sint Odilienberg (Roermond) Limburg 8-)

gr ruudjuh
Terug naar standaard weer :)
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door martijnE11 »

wel een erg nette auto!
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Gebruikers-avatar
White_GTSI
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Zo Jul 02, 2006 22:42

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door White_GTSI »

heel erg mooie auto idd 8-) en hoort eigenlijk een blacktop of GT4 blok in f10 , vindt dit ook de enigste mooie E11 hou niet van ronde die koplampen

als ik het goed onthouden heb ,had diegene last van zijn rug en had die hem daarom weggedaan
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door Bertus »

ruudjuh schreefCOLON
mark m schreefCOLONde oude auto van Bertus?? :?

had hij een booster voor en achter bumper erop zitten en een echte wrc grill + wrc vleugel erop.
deze auto staat nu bij ons in de straat..
echt een mooie G6-R :D

gr ruudjuh
Mijn kenteken was XV-PV-49 ;) Deze is naar drachten gegaan (DJ de vries) welk hem helemaal origineel heeft gemaakt en verkocht heeft aan een auto dealer. De mijne is dus niet meer herkenbaar, ook is de achterklep met WRC spoiler toen der tijd gewisseld.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Vanessa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON Wo Dec 30, 2009 21:46

Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R

Bericht door Vanessa »

@ bertus
Ja idd onherkenbaar gemaakt , ik heb de xv-pv-49 gekocht in harderwijk bij een dealer en heb hem vorig jaar tot mijn grote spijt verkocht ! Inmiddels ben ik sinds agelopen donderdag weer een g6 rijker alleen geen R dit keer en een liftback uitvoering .maaaar wel zwart en een 6 bakkie ;)
Good girls go to heaven ....

B@DGIRLS EVERYWHERE.......
BUTTON_POST_REPLY