wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
ModeratorCOLON Moderator
-
ruudjuh
- Full member

- BerichtenCOLON 500
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 21, 2007 16:36
wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
deze is van een van jullie geweest, hoe hij zegt is deze auto van iemand geweest van het corolla forum geweest omdat er een van sticker erop zat van het corollaforum (club).
weet niet als het hier goed staat? (ovrige tuning of styling)
gr ruudjuh
weet niet als het hier goed staat? (ovrige tuning of styling)
gr ruudjuh
Terug naar standaard weer 
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
de oude auto van Bertus?? 
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
In ieder geval tot 2007 zijn de namen en kentekens in een database gezet van de CCNL leden.
Als het goed is, heeft Anja het bestand nog en kan ze dat nakijken. Beste is even mailen : anja@ae101.nl
Als het goed is, heeft Anja het bestand nog en kan ze dat nakijken. Beste is even mailen : anja@ae101.nl

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
ruudjuh
- Full member

- BerichtenCOLON 500
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 21, 2007 16:36
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
mark m schreefCOLONde oude auto van Bertus??
had hij een booster voor en achter bumper erop zitten en een echte wrc grill + wrc vleugel erop.
deze auto staat nu bij ons in de straat..
echt een mooie G6-R
gr ruudjuh
Terug naar standaard weer 
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
Het is niet de oude auto van Bertus.
Als ik de omschrijving zo lees zou het de oude auto van Marcel 205 kunnen zijn. Hij is hier niet zo lang lid geweest en heeft de auto ook niet zo lang gehad.
Als het die auto is dan is de auto niet verlaagd en zitten er van deze OZ wielen onder:

Die Marcel woonde in Deventer, hij wou samen met mijn auto nog een keer een fotoshoot doen maar dat is er nooit van gekomen. De auto beveil hem niet zo goed en heeft hem toen weer verkocht. De auto stond een poosje geleden nog op internet.
Als ik de omschrijving zo lees zou het de oude auto van Marcel 205 kunnen zijn. Hij is hier niet zo lang lid geweest en heeft de auto ook niet zo lang gehad.
Als het die auto is dan is de auto niet verlaagd en zitten er van deze OZ wielen onder:

Die Marcel woonde in Deventer, hij wou samen met mijn auto nog een keer een fotoshoot doen maar dat is er nooit van gekomen. De auto beveil hem niet zo goed en heeft hem toen weer verkocht. De auto stond een poosje geleden nog op internet.
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
martijnE11
- CCNL Crew

- BerichtenCOLON 3837
- GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
is dit dan die g6r met een silvertop er in?
die stond enigetijd te koop in deventer
als ik me niet vergis
die stond enigetijd te koop in deventer
als ik me niet vergis
Groet,
Martijn
E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Martijn
E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
nope die niet
Die had ook geen Booster voorbumpert
Die had ook geen Booster voorbumpert
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
JarnoG6VVTi
- Senior member

- BerichtenCOLON 227
- GeregistreerdCOLON Za Feb 07, 2009 19:32
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
Dit is hem, deze is idd van marcel205 geweest hier van het forum
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
* Toyota Corolla E12 TS
* TTE Grand Prix 17''
* Pioneer F900BT
* JBL Audiosystem
* TTE Grand Prix 17''
* Pioneer F900BT
* JBL Audiosystem
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
Die bedoelde ik ook idd. Alleen is de auto nu niet meer zo laag maar zitten de originele veren er weer onder 
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
ruudjuh
- Full member

- BerichtenCOLON 500
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 21, 2007 16:36
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
ja klopt dat is hem
kun je toch zien waar de auto's in een x opduiken, hoe het allemaal kan lopen waar de mensen het vandaan halen
hij staat nu dus in Sint Odilienberg (Roermond) Limburg
gr ruudjuh
kun je toch zien waar de auto's in een x opduiken, hoe het allemaal kan lopen waar de mensen het vandaan halen
hij staat nu dus in Sint Odilienberg (Roermond) Limburg
gr ruudjuh
Terug naar standaard weer 
-
martijnE11
- CCNL Crew

- BerichtenCOLON 3837
- GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
wel een erg nette auto!
Groet,
Martijn
E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Martijn
E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
- White_GTSI
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Zo Jul 02, 2006 22:42
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
heel erg mooie auto idd
en hoort eigenlijk een blacktop of GT4 blok in
, vindt dit ook de enigste mooie E11 hou niet van ronde die koplampen
als ik het goed onthouden heb ,had diegene last van zijn rug en had die hem daarom weggedaan
als ik het goed onthouden heb ,had diegene last van zijn rug en had die hem daarom weggedaan
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
- GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
Mijn kenteken was XV-PV-49ruudjuh schreefCOLONmark m schreefCOLONde oude auto van Bertus??
had hij een booster voor en achter bumper erop zitten en een echte wrc grill + wrc vleugel erop.
deze auto staat nu bij ons in de straat..
echt een mooie G6-R![]()
gr ruudjuh
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! 
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
-
Vanessa
- Newbie

- BerichtenCOLON 22
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 30, 2009 21:46
Re: wie heeft hier als nummerbord gehad XR-PN-75 E11 G6-R
@ bertus
Ja idd onherkenbaar gemaakt , ik heb de xv-pv-49 gekocht in harderwijk bij een dealer en heb hem vorig jaar tot mijn grote spijt verkocht ! Inmiddels ben ik sinds agelopen donderdag weer een g6 rijker alleen geen R dit keer en een liftback uitvoering .maaaar wel zwart en een 6 bakkie
Ja idd onherkenbaar gemaakt , ik heb de xv-pv-49 gekocht in harderwijk bij een dealer en heb hem vorig jaar tot mijn grote spijt verkocht ! Inmiddels ben ik sinds agelopen donderdag weer een g6 rijker alleen geen R dit keer en een liftback uitvoering .maaaar wel zwart en een 6 bakkie
Good girls go to heaven ....
B@DGIRLS EVERYWHERE.......
B@DGIRLS EVERYWHERE.......