Ben weer 4000 kilometer verder, nog steeds geen lampjes.
Loop nog steeds lekker!
EGR-klep corolla D4D
ModeratorCOLON Moderator
-
BasvanBeek
- Newbie

- BerichtenCOLON 20
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 15, 2010 21:40
Re: EGR-klep corolla D4D
Take offs are optional, Landings are mandatory!!
-
Luke
- Starting member

- BerichtenCOLON 73
- GeregistreerdCOLON Vr Mei 21, 2010 21:19
Re: EGR-klep corolla D4D
je kan wel stroringen hebben door middel van je labda sondes die dan de verkeerde waarde metenae82_gt schreefCOLONHet open en sluiten van de EGR-klep wordt gemeten en niet of er werkelijk doorstroming is.
Wij hebben ook al eens afgestopt en er kwam geen foutcode.
-
sandcruiser
- Newbie

- BerichtenCOLON 18
- GeregistreerdCOLON Ma Jul 04, 2011 20:50
Re: EGR-klep corolla D4D
@ bas
Zou dit ook lukken met den 1.4 d4d ?
Als ik het goed begrijp moet ik een plaatje maken me 5 gaatjes van 3mm.
Waar moet ik dit tussensteken? ilaat of uitlaat van egr-klep?
Zou dit ook lukken met den 1.4 d4d ?
Als ik het goed begrijp moet ik een plaatje maken me 5 gaatjes van 3mm.
Waar moet ik dit tussensteken? ilaat of uitlaat van egr-klep?