Rolla E10 verstralers/mistlampen.

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Toyo_GTSI
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Vr Aug 03, 2007 18:20

Rolla E10 verstralers/mistlampen.

Bericht door Toyo_GTSI »

Heey allen.

Ik ben sinds vandeweek weer bezig met het opknappen van een aangepast setje bumpers voor een toyota corolla E10 uit 1992.
En daarbij wil ik ook de mistlamp gaten gaan gebruiken, wie weet welk setje verstralers daar in zouden passen en hoe zitten die dan bevestigd.

Afbeelding
ik zag op marktplaats een setje van zuks soort verstralers aleen die zijn universeel en weet helaas niet hoe of wat, hoe kunnen ze worden aangeslote, hebben de japanners daar ook aan gedacht in de kabelboom en is er nog een aparte schakelaar voor?

Alsvast Hartelijke dank voor de reacties.

Groet Patrick ;)
Eens een GTSI Altijd een GTSI


Today Tomorrow TOYOTA
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Rolla E10 verstralers/mistlampen.

Bericht door Leon »

Ik meen dat Hella mistlampen had die er in pasten, helaas waren die wel prijzig en ik weet ook niet meer of ze die leveren.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Ninja
Special member
Special member
BerichtenCOLON 870
GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16

Re: Rolla E10 verstralers/mistlampen.

Bericht door Ninja »

heb nog een setje lampen liggen nieuw ongebruikt.
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue

ZX6R Ninja
Toyo_GTSI
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Vr Aug 03, 2007 18:20

Re: Rolla E10 verstralers/mistlampen.

Bericht door Toyo_GTSI »

Ninja schreefCOLONheb nog een setje lampen liggen nieuw ongebruikt.
heb je voor mij een foto en prijs, weet u ook hoe ie kan worden bevestigd?

want ik wil het voor de 22ste er op hebben snapiej.

grt
Eens een GTSI Altijd een GTSI


Today Tomorrow TOYOTA
Ninja
Special member
Special member
BerichtenCOLON 870
GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16

Re: Rolla E10 verstralers/mistlampen.

Bericht door Ninja »

hier een foto.
http://farm3.static.flickr.com/2450/400 ... a36f0f.jpg
je kunt de beugeltjes omdraaien en deze dan vast maken aan de onder bumper(binnekant)
je zult denk ik wel kabels moeten leggen voor de lampen aan te sluiten.

en de prijs € 37 dit is dan incl. verzendkosten

gr
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue

ZX6R Ninja
BUTTON_POST_REPLY