Ik ben sinds vandeweek weer bezig met het opknappen van een aangepast setje bumpers voor een toyota corolla E10 uit 1992.
En daarbij wil ik ook de mistlamp gaten gaan gebruiken, wie weet welk setje verstralers daar in zouden passen en hoe zitten die dan bevestigd.

ik zag op marktplaats een setje van zuks soort verstralers aleen die zijn universeel en weet helaas niet hoe of wat, hoe kunnen ze worden aangeslote, hebben de japanners daar ook aan gedacht in de kabelboom en is er nog een aparte schakelaar voor?
Alsvast Hartelijke dank voor de reacties.
Groet Patrick


