Heb ze al in de handen gehad, was meteen verliefd!
Kan ze voor nog geen €50,-- inclusief krijgen per stuk
ModeratorCOLON Moderator

Inclusief montage en balanceren? Das voordelig.. Adres?4a-gze schreefCOLON

Martijn schreefCOLONInclusief montage en balanceren? Das voordelig.. Adres?4a-gze schreefCOLON
Bij Profile zijn ze 87 pst. incl. en bij Autobandenmarkt 65 maar dan komt er nog zo'n 17 voor montage bij
Heb er vanaf gisteren weer 1 minder onder zitten vanwege een dikke spijker.
Hoor vandaag of ie nog gemaakt kan worden...

Uniroyal Rainexpert heb ik gehad in 185/65/14. 4 banden Compleet versleten na nog geen 20.000 km...idewater schreefCOLONIk heb ook nog een toevoeging aan de bandenlijst:
heb voor Uniroyal Rainexpert 175/65/14 nog niet zo heel lang op mijn E11 (lagen eerst voor Michelin Energy op),maar had ze al eerder op mijn Starlet en bevielen toen erg goed.

Een jaar later... Ervaar geen problemen in de regen, banden doen hun werk, maar rij dan ook meestal wel wat voorzichtiger. Heb wel een keer de voorbanden door slippen bij het afdraaien aan een kruispunt toen het nat was, maar of dat nu aan de banden lag weet ik niet.Rudin schreefCOLONBen ook wel benieuwd naar jouw ervaringen in de regen met de Falkens.

Nou dit kun je niet onder een T-Sport zetten, had ze onder me oude 100NX daar kon het nog wel maar met regen zeer slecht! Droog weer top! En stil zijn ze wel ja want het is een zachte band!Toyo Proxes T1R:
1) Altijd grip met droog en nat weer en stil.

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

Gauw vervangen die rommel:Fludizz schreefCOLONOnder mijn Auris zitten nu Fortuna Sport F2000 banden. Geen idee hoeveel km ermee gereden is, ik weet wel dat ik met regenachtig weer zeer slechte grip heb... Droog is de grip verder prima, ze lijken alleen wel relatief vlot te slijten.

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5