Vocht probleem bijrijderskant

Over al het overige, het andere, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
NardRock
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON Za Jan 03, 2009 11:11

Vocht probleem bijrijderskant

Bericht door NardRock »

Heren,

Ik heb al een tijdje beslagen ramen van binnenuit zodra het geregend heeft en er hangt een muffe lucht in de auto sinds een paar weken. Nu ben ik vandaag er achter gekomen dat mijn mat aan de bijrijderskant zeiknat is.

Ik heb op het forum Bertus al gezien met hetzelfde probleem bij zijn E11 maar iemand enig idee wat dit kan zijn bij de E10 of klinkt dit bekend in de oren voor iemand?

Alvast bedankt!

Grtz

-NR-
Mijn Gorilla: viewtopic.php?t=30160
jorn
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON Wo Dec 28, 2011 16:27

Re: Vocht probleem bijrijderskant

Bericht door jorn »

wat je kan gaan proberen is om je bijrijders stoel te demonteren en de stoffering te demonteren.. goed laten drogen met gebruik van elektrische kacheltjes of iets dergelijks. dan ben je ten miste af van je muffe geur en beslagen ramen..
driving
Car : E10 GTSI
Scooter : piaggio zip 4takt (43000km:D)
NardRock
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 89

Bericht door NardRock »

Ik heb nu alleen de mat eruit gevist maar ik ga hem dit weekend in de garage zetten om eens goed op te laten drogen inderdaad. Dan alleen hopen dat ik de oorzaak kan vinden :s

Tnx!

NR
AeroCool
Special member
Special member
BerichtenCOLON 562
GeregistreerdCOLON Ma Nov 09, 2009 19:56

Bericht door AeroCool »

misschien ook de kitnaad onder het rechter voor scherm. ik ben nu ook druk met mijn corolla e11 bezig, heb ook last van vochtproblemen en aanslag aan de binnenkant van de ramen. ik ontdekte alleen wat meer problemen kijk maar is op mijn topic ( vochtproblemen g6r)
* 4age 20v blacktop rules!!*
NardRock
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 89

Bericht door NardRock »

Het probleem is gevonden; Ik heb de bekabeling van de mistlampen via het zijscherm voor naar de motorruimte geleidt, eergister toen ik het lek had gevonden heb ik toevallig de kabels naar de andere kant laten lopen om een ander probleem op te lossen en nu wordt die kant nat :s

Nu dus een andere manier vinden om mijn bekabeling van de middenconsole naar voor te krijgen... Ik heb toenmalig geprobeerd de voorbereiding te gebruiken die al in de auto zit, enerzijds aan de knipperlichten vast maar de kant binnen inde auto kan ik maar niet vinden, f*cking irritant..

Als iemand weet hoe ik de kabels naar voor kan leiden vanuit de middenconsole of als iemand me kan uitleggen waar de standaard bekabeling mistlichten aan de binnenzijde van de auto zit dan graag!
Sgt_Lyna
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2453
GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22

Bericht door Sgt_Lyna »

De bekabeling gaat voor de mistlampen toch gewoon over 1 knop (zowel voor als achter), bij de stadslichten zit nog een stekkertje... Niet doorgemeten hoor, maar dacht dat dat voor de mistlichten was...kan me vergissen natuurlijk ;) Andere mogelijkheid (als je geen airco hebt) is via het rubber aan de bijrijderskant (net onder de vloerbedekking in het midden van het gat als je je dashboardkastje eruit haalt.
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
NardRock
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 89

Bericht door NardRock »

wohoooo! Werkt als een bus :D

Vochtproblemen en mistlamp probleem opgelost met 2 kabeltjes verleggen :D

Tnx!