Ik wil graag zelf de anti roll bar rubbers vervangen met Super Pro's. De rubbers zien er nog goed uit, maar ben nu niet tevreden met de zijdelingse stijheid. Als ik schuin over iets heen rijdt schudt de auto me net iets teveel heen en weer. Wellicht kan ik dit met stevigere bushings grotendeels ongedaan maken.
Alleen vraag ik me af hoe moeilijk dat is, heeft iemand dit hier al gedaan of ervaring mee?
Super Pro Anti Roll Bar Bush Kit monteren, hoe?
ModeratorCOLON Moderator
- Redge
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 694
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 28, 2011 19:21
Super Pro Anti Roll Bar Bush Kit monteren, hoe?
Toyota Auris Luna Business "Motorsport" 2007
SOLD:Corolla Liftback 1.6 '99
viewtopic.php?f=50&t=38191
SOLD: Corolla G6 4A-GE 20V Blacktop '99
viewtopic.php?f=50&t=48403
-
MzKzM
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3554
- GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45
Re: Super Pro Anti Roll Bar Bush Kit monteren, hoe?
Enkel met die van superflex maar schijnt nagenoeg gelijk te zijn.
Je bedoelt de stabilisatiestang zeker?
Auto opkrikken, beugeltje loshalen, oude rubber eruit, nieuwe rubber invetten en erin, beugeltje schoonmaken / invetten en handvast monteren. Auto laten zakken en beugeltje op moment vastdraaien.
Stelt niet zo heel veel voor. De geperste bussen van de draagarmen, da's een ander verhaal...
Je bedoelt de stabilisatiestang zeker?
Auto opkrikken, beugeltje loshalen, oude rubber eruit, nieuwe rubber invetten en erin, beugeltje schoonmaken / invetten en handvast monteren. Auto laten zakken en beugeltje op moment vastdraaien.
Stelt niet zo heel veel voor. De geperste bussen van de draagarmen, da's een ander verhaal...
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
- Redge
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 694
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 28, 2011 19:21
Die van de draagarmen zijn inderdaad een stuk duurder, wellicht kan ik dat in de toekomst bij een beurt laten doen.
Maar je moet dus een snee maken om hem over de stang te krijgen? De Super Pro's hebben dat namelijk niet in vergelijking met de gewone rubbers.
Ze zien er zo uit:
Maar je moet dus een snee maken om hem over de stang te krijgen? De Super Pro's hebben dat namelijk niet in vergelijking met de gewone rubbers.
Ze zien er zo uit:
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Toyota Auris Luna Business "Motorsport" 2007
-
The Doctor
- President member

- BerichtenCOLON 1745
- GeregistreerdCOLON Do Jul 07, 2005 01:24
Dat hebben ze wel, je ziet ze alleen niet zo goed 
"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
HET KE20 projecttopic
HET KE20 projecttopic
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 02, 2006 20:22
Volgens mij zijn deze ook te krijgen met een snee er al in. Ik zou het alleen doen als de standaard niet meer goed zijn. Het resultaat zal (denk ik) maar miniem zijn.
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".