Daarom de keuze gemaakt om de E10 te schorsen en eens wat anders te gaan doen. In december liep ik bij toeval tegen de deze MR2 aan. 2001, 180k en verder nog in nette staat op een paar puntje na. Onder het motto niet zeiken en gewoon doen is deze aangeschaft en uiteraard kan ik het dan niet laten om m naar mijn smaak te maken.
Allereerst waren er lelijke velgen onder gezet, maar mijn magazijn bood hierop een uitweg...Ik had Beer zn MR velgen nog liggen, dus die gingen er meteen onder. Daarnaast zat er een compleet gare stoel in waar de stoef bijna van weg was. Tijd voor een setje leder dus
Maar goed, nog ff wat oude herinneringen en wat fotos van het MR2 forum:

Daarnaast rijdt mn vriendin in een van XLI omgebouwde Starlet GT-T replica met de befaamde 4E FTE turbo motor. Deze auto is zowel van binnen als van buiten helemaal in de GT-T look verbouwd. Ook deze is met 101 KW bij de RDW op bezoek geweest.
Leuke combi voor de dagelijkse boodschappen:dux-blij_thumb-up:

Dan is er tussendoor nog een uitstapje geweest om een echt collectors item op te halen. Ik ben in het bezit van een van vier op NL kenteken staande Levin BZ-G met 4AGE 20v motor. RHD en 165pk
Zeer leuke en zeer strak rijdende auto. Met 60k op de klok waarvan 35 van mij is deze nog bijna nieuw!!

Na de laatste aanwinst werd het pas echt druk voor de deur.... Nummer 4 mocht aanschuiven aangezien ik heel graag uit mn dak wilde gaan...Een zilveren ZZW30 mocht zicht bij de collectie voegen. Na een 3 weken gelijk een zilveren hardtop en een setje lederen stoelen aangeschaft om m compleet te maken! Geweldige auto en geweldig rijgedrag!

:driving: