jahh quanta kosta
Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
ModeratorCOLON Moderator
-
Gtsi-R
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 4357
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
ziet er heel erg vet uit !!!
jahh quanta kosta
jahh quanta kosta
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
-
Wes
- President member

- BerichtenCOLON 1964
- GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
ik was voor alle vier de velgen in totaal 285 euro kwijt en dat vond ik een heel nette prijs...... en ze waren echt heel er beschadigd!
Hij doet ze eerst in een zuur bad om ze van hun originele coating/lak te ontdoen daarna werkt tie ze helemaal piekfijn bij de grove beschadigingen laat tie stukkjes op lassen (heb ik zelf niet gedaan omdat ik geen tijd had) en dan doet tie ze met weer bestendige lak spuiten en polijsten. hij kan ook hele velgen polijsten of spuiten in de kleur die je wilt.
thanks allemaal
Hij doet ze eerst in een zuur bad om ze van hun originele coating/lak te ontdoen daarna werkt tie ze helemaal piekfijn bij de grove beschadigingen laat tie stukkjes op lassen (heb ik zelf niet gedaan omdat ik geen tijd had) en dan doet tie ze met weer bestendige lak spuiten en polijsten. hij kan ook hele velgen polijsten of spuiten in de kleur die je wilt.
thanks allemaal
Corolla E11 G6 Turbo
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
-
Gtsi-R
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 4357
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
jeetje das geen geld...
hoeveel uur ik wel niet heb lopen zwoegen om mijn velgen te schuren en spuitklaar te maken..
damnzz...
hoeveel uur ik wel niet heb lopen zwoegen om mijn velgen te schuren en spuitklaar te maken..
damnzz...
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
maar die uren kosten jou geen geld he Roel..
anyway, perfecto velgjes voor de Rolla.. ben wel es benieuwd in het voorjaar hoe het er gemonteerd uitziet:)
anyway, perfecto velgjes voor de Rolla.. ben wel es benieuwd in het voorjaar hoe het er gemonteerd uitziet:)
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
Gtsi-R
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 4357
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Klopt marco, maar de lak wel, en de huur van de spuitcabine schuurpapier enzo wel!!
en het heeft mij toen echt zoooooo veel uren gekost... wil je niet weten...
en het heeft mij toen echt zoooooo veel uren gekost... wil je niet weten...
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
-
arnold_schurink
- Special member

- BerichtenCOLON 722
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 16, 2006 14:26
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
lekker bezig, en velgen zien er echt vet uit. dat gaat wel mooi staan 
-
Wes
- President member

- BerichtenCOLON 1964
- GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Gtsi-R schreefCOLONjeetje das geen geld...
hoeveel uur ik wel niet heb lopen zwoegen om mijn velgen te schuren en spuitklaar te maken..
damnzz...
nee idd en als je velgen nog gewoon strak zijn hoeft hij ze alleen maar te ontlakken en spuiten en/of polijsten dan ben je nog minder euries kwijt
Corolla E11 G6 Turbo
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
-
Wes
- President member

- BerichtenCOLON 1964
- GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
owja en deze had ik ook nog besteld en sinds een paar weken binne, voor het geval dat de GT4 benzine pomp het begeeft 
Tis een Walbro 255 liter per uur pomp
Tis een Walbro 255 liter per uur pomp
Corolla E11 G6 Turbo
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Dan bekijk die Dotz nog maar eens goedMarc0 schreefCOLONallemachies
die lijken veel op de dotz brands hatch dark, een van de mooiste velgen imo
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Ik heb het niet over alle details heh schat.. gewoon de rand, zwarte velg, dunne spaakskes..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
Gtsi-R
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 4357
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
in dat geval zijn het net jonas zijn velgen 
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Gtsi-R schreefCOLONin dat geval zijn het net jonas zijn velgen
sterker nog, het zijn gewoon mijn oude velgen in een ander jasje en een maatje groter
-
Wes
- President member

- BerichtenCOLON 1964
- GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
haha idd BSA cobra 17" velgen met een nieuw jasje 
Corolla E11 G6 Turbo
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
-
Rinkel
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 4391
- GeregistreerdCOLON Do Sep 29, 2005 17:23
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Netjes!
2010 Toyota Yaris 1.0 VVT-i Cool
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
-
Danny
- Full member

- BerichtenCOLON 426
- GeregistreerdCOLON Za Jun 07, 2003 16:28
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
goed bezig wes, je blijft me verbazen met je creativiteit 
5E-FTE powered Paseo, project Sleeper Up and braking-in.
ターボチャージャー付きトヨタパワー
ターボチャージャー付きトヨタパワー
-
trAlala
- Senior member

- BerichtenCOLON 346
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 14, 2006 20:11
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
En anders mij wel 
"Volgens mij zijn d'r een paar paarden weg gelopen
"
-
Wes
- President member

- BerichtenCOLON 1964
- GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Dank je dat zijn leuke dingen om te horen!! 
Corolla E11 G6 Turbo
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
-
Marvin
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2381
- GeregistreerdCOLON Zo Sep 22, 2002 18:25
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Gaaf man die velgen!

Druk maken moet je aan de de compressor over laten!
-
Wes
- President member

- BerichtenCOLON 1964
- GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Zo weer een update naar lange tijd 
Zoals jullie weten zijn mijn velgen opnieuw gedaan, en nu liggen ze er ook onder
! Ik heb gekozen voor FALKEN FK452 banden en moet zeggen ze bevallen me tot dusver goed 
Ook heb ik nog wat andere onderdelen liggen maar nog geen foto's genomen maar hier ff de velgen
Zoals jullie weten zijn mijn velgen opnieuw gedaan, en nu liggen ze er ook onder
Ook heb ik nog wat andere onderdelen liggen maar nog geen foto's genomen maar hier ff de velgen
Corolla E11 G6 Turbo
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
-
Marijke
- Special member

- BerichtenCOLON 715
- GeregistreerdCOLON Za Sep 21, 2002 08:09
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
ziet er echt heel goed uit zo 
paseo +opel astra 1.4t
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Super hoor!!
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
sybren
- President member

- BerichtenCOLON 2061
- GeregistreerdCOLON Za Mrt 04, 2006 20:11
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Wauw ziet er super uit zeg! Waarom leg je je ruitenwisser niet meer trouwens?
g6-R -->civic sport---> civic hybrid----) civic 1.8i-vtec type S
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
De velgen staan 'm erg goed.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
-
Stefan
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2643
- GeregistreerdCOLON Vr Jan 17, 2003 20:59
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Staat 'm erg goed!
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
nice rolla
velgen staan er goed bij hoor!
heb dezelfde banden om mijn zomervelgen liggen en ze plakken zomers erg goed!! als het regent zijn ze iets minder maar valt mee te leven
heb dezelfde banden om mijn zomervelgen liggen en ze plakken zomers erg goed!! als het regent zijn ze iets minder maar valt mee te leven
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Ziet er echt op uit Wes! Dat hebben ze netjes gedaan!
Ik zal de mijne ook maar eens van zolder gaan trekken als het de komende week een keer droog is
Ik zal de mijne ook maar eens van zolder gaan trekken als het de komende week een keer droog is
-
arnold_schurink
- Special member

- BerichtenCOLON 722
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 16, 2006 14:26
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Ziet er echt goed uit hoor 
-
nis-
- Full member

- BerichtenCOLON 393
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 12, 2006 16:20
-
Wes
- President member

- BerichtenCOLON 1964
- GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
komt omdat ik met de gedachte liep te spelen om mijn achterklep te ontdoen van de wisser en het slotje, maar nu ik een huis heb gekocht zit dat er voorlopig niet meer insybren schreefCOLONWauw ziet er super uit zeg! Waarom leg je je ruitenwisser niet meer trouwens?
Thanks allemaal
Corolla E11 G6 Turbo
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
- Blof-fan
- E-team

- BerichtenCOLON 7603
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D
Staat 'm errug netjes Wesje! 
Dus nu ook een stekkie gevonden?
Dus nu ook een stekkie gevonden?
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback