Ik wil graag de standaard radio vervangen voor een exemplaar waar ik incidenteel mee kan bellen en de muziek vanaf m'n iPhone kan aansluiten. Mijn oog viel op de AV-8950BT van Nederlandse makelij, zie:
- http://www.autovision.nl/autovision/mer ... av8950-bt/" onclick="window.open(this.href);return false;
- http://www.autovision.nl/autovision/wp- ... -NL-UA.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan van alles (en nog wat) en kost gelukkig slechts een beetje. Nu heb ik me heb voorgesteld heb ik ook meteen een vraagje: kan je zo'n nieuwe autoradio gewoon zo plaatsen of heb je daar nog tools voor nodig? Ik vond op internet een handleiding voor het verwijderen van de radio wat simpel neer kwam op het weghalen van het bovenste ventilatieroostertje en dan kun je de radio er zo uitduwen. Ik lees her en der ook wat over ISO-stekkertjes, maar snap niet wat er precies nodig is.
Alvast bedankt voor de tips!


